Wat kan Anac betekenen voor u als starter

Anac biedt een uitgebreide dienstverlening met alle benodigde administratieve mogelijkheden, die bovendien worden uitgevoerd door ons team van professionals. Hierdoor kunt u als adviseur meer tijd en aandacht besteden aan uw klanten, terwijl u tegelijkertijd minder tijd kwijt bent aan administratieve handelingen en taken.

Met de FULL backoffice van Anac beschikt u over:

CRM-systeem

Een gebruiksvriendelijk en compleet CRM-Systeem: De sleutel tot succesvol klantbeheer

Volmachten

Als onderdeel van VKG heeft Anac de beschikking over een breed scala aan volmachten via de volmachtlicentie van VKG..

Provinciale verzekeraars

Kunnen we een verzekering niet onderbrengen binnen één van onze beschikbare volmachten? Via Anac heeft u toegang tot vrijwel alle verzekeraars.

Automatisering

Een hedendaagse en complete website voor uw kantoor, ontworpen om uw bedrijf op een professionele en aantrekkelijke manier online te presenteren.

Dashboard: "Mijn Kantoor"

Een gepersonaliseerd dashboard voor uw kantoor, waarop u alle ontwikkelingen in uw portefeuille overzichtelijk kunt volgen en analyseren.

Klantportaal

Een klantportaal waarmee uw klanten zelfstandig en gemakkelijk verschillende zaken kunnen regelen en beheren.

Uit naam van uw kantoor

Wij voeren alle correspondentie uit namens uw kantoor.

Onze medewerkers behandelen namens u offertes, aanvragen, schadeafhandelingen, vragen en mutaties. Voor alle andere aangelegenheden nemen wij contact met u op. Alle correspondentie die wij namens u met uw klanten voeren, is volledig in uw naam en huisstijl.

Onze medewerkers fungeren als binnendienstmedewerkers van uw kantoor, waardoor uw klanten niet zullen merken dat Anac BackOffice de achterliggende kracht van uw onderneming is.

Fictus

Uw eigen briefpapier

met logo en kleurstelling

Maak kennis met onze Full BackOffice dienstverlening.

Optimaal bereikbaar

Meer tijd voor uw klanten

Tijd voor uw klanten

Geef uw klanten de aandacht die ze verdienen

Wij zijn de stille kracht achter uw bedrijf. U kunt zich volledig richten op het adviseren van uw klanten, terwijl wij de gehele administratie, prolongatie, financiële rapportages en incasso namens u regelen.

Onze medewerkers communiceren direct met uw klanten, waardoor u kostbare tijd bespaart. Als er specifieke aandachtspunten zijn waarbij uw assistentie nodig is, brengen wij u daar direct van op de hoogte.

Beschikbare volmachten

Als onderdeel van VKG heeft Anac BackOffice eveneens toegang tot de volmachten van VKG. Via de volmachtlicentie van VKG biedt Anac verschillende volmacht producten aan.

Door onze klanten toegang te bieden tot de diensten van alle gerenommeerde organisaties, waarborgen we onze onafhankelijkheid. We zijn niet verplicht diensten onder te brengen bij de partijen waarvan we de volmacht hebben. Maar door de volmachtgevers zorgvuldig te selecteren, bieden we u de beste backoffice diensten.

Lees meer over onze beschikbare volmachten

040 - 264 59 79(lokaal tarief)

  • Maandag09.00 - 17.30
  • Dinsdag09.00 - 17.30
  • Woensdag09.00 - 17.30
  • Donderdag09.00 - 17.30
  • Vrijdag09.00 - 17.30
  • ZaterdagGesloten
  • ZondagGesloten

Interesse in een aanstelling?

Heeft u interesse in een aanstelling bij Anac BackOffice? Vul het onderstaande formulier in. Onderstaande contactformulier is enkel bedoeld voor bedrijven / tussenpersonen. Bent u consument? Neem dan contact op met uw tussenpersoon.

Referentie cases

HAVEKES advies & verzekeringen

'Anac helpt ons om met plezier klanten te bedienen. We hebben met Anac kosten bespaard, een groei bewerkstelligd en hard gewerkt aan een tevreden klantenbestand.'

Lees meer Referentie overzicht
Edwin van den Aker

Edwin van den Aker

Eigenaar HAVEKES