Bent u van plan om uw eigen weg te gaan als onafhankelijk financieel adviseur? Dan is het tijd om kennis te maken met Anac BackOffice.
Wat kan Anac betekenen voor u als starter
Anac biedt een uitgebreide dienstverlening met alle benodigde administratieve mogelijkheden, die bovendien worden uitgevoerd door ons team van professionals. Hierdoor kunt u als adviseur meer tijd en aandacht besteden aan uw klanten, terwijl u tegelijkertijd minder tijd kwijt bent aan administratieve handelingen en taken.
Met de FULL backoffice van Anac beschikt u over:
CRM-systeem
Een gebruiksvriendelijk en compleet CRM-Systeem: De sleutel tot succesvol klantbeheer
Volmachten
Als onderdeel van VKG heeft Anac de beschikking over een breed scala aan volmachten via de volmachtlicentie van VKG..
Provinciale verzekeraars
Kunnen we een verzekering niet onderbrengen binnen één van onze beschikbare volmachten? Via Anac heeft u toegang tot vrijwel alle verzekeraars.
Automatisering
Een hedendaagse en complete website voor uw kantoor, ontworpen om uw bedrijf op een professionele en aantrekkelijke manier online te presenteren.
Dashboard: "Mijn Kantoor"
Een gepersonaliseerd dashboard voor uw kantoor, waarop u alle ontwikkelingen in uw portefeuille overzichtelijk kunt volgen en analyseren.
Klantportaal
Een klantportaal waarmee uw klanten zelfstandig en gemakkelijk verschillende zaken kunnen regelen en beheren.