Diensten Anac BackOffice

Elke euro die u uitgeeft aan het uitbesteden van backoffice werkzaamheden, verdient zichzelf terug. Dat is onze overtuiging. Dat durven we te stellen omdat onze focus primair ligt op backoffice werkzaamheden. Onze werkwijze en onze medewerkers zijn er volledig op gericht uw klanten optimaal van dienst te zijn.

We maken graag kennis met u en geven u een rondleiding door ons bedrijf om te laten zien hoe we onze huidige klanten helpen. U ervaart onze manier van werken en kunt vragen stellen terwijl we langs de verschillende afdelingen lopen. We stellen vragen over uw bedrijf en over de manier waarop u uw huidige backoffice georganiseerd heeft.

Door te luisteren, begrijpen we wat u wilt en zorgen we voor oplossingen waar u écht iets aan heeft.

Bent u overtuigd van de toegevoegde waarde om ons in te zetten voor uw backoffice werkzaamheden? Dan gaan we voortvarend aan de slag om alles in gang te zetten zodat u daar zo snel mogelijk van kunt profiteren.

Onze diensten

Anac neemt al uw backoffice werkzaamheden uit handen. Denk hierbij aan administratie, klantenservice en automatisering. Dit nemen we heel serieus. Dat betekent dat u met al uw vragen en backoffice werkzaamheden bij ons terecht kunt.

Een greep uit onze diensten vindt u hier, maar daag ons gerust uit met vragen waarmee we uw klanten nog beter van dienst kunnen zijn:

Schadeafhandeling & mutaties

We beantwoorden de uiteenlopende vragen van uw klanten. Met behulp van ons professioneel servicecenter handelen we uit uw naam alle vragen, schadeafhandelingen, verhuisberichten en mutaties af. Zowel telefonisch als administratief.

Nieuwe verzekeringen

Uw klanten sluiten eenvoudig verzekeringen bij u af, met behulp van onze online systemen. Via onze online vergelijker, premieberekening- en afsluitapplicaties worden uw klanten efficiënt en snel geholpen.

Volmachten

U kunt uw portefeuilles met een gerust hart omzetten naar de volmachten waar Anac de beschikking over heeft. We begeleiden u hierin, stap voor stap.

Afgifte Polissen

Uw klanten ontvangen polissen en overige wijzigingen op uw briefpapier.

Rapportages

U ontvangt maandelijks (financiële) rapportages zodat u overzicht heeft en inzicht krijgt.

040 - 264 59 79(lokaal tarief)

  • Maandag09.00 - 17.30
  • Dinsdag09.00 - 17.30
  • Woensdag09.00 - 17.30
  • Donderdag09.00 - 17.30
  • Vrijdag09.00 - 17.30
  • ZaterdagGesloten
  • ZondagGesloten

Interesse in een aanstelling?

Heeft u interesse in een aanstelling bij Anac BackOffice? Vul het onderstaande formulier in. Onderstaande contactformulier is enkel bedoeld voor bedrijven / tussenpersonen. Bent u consument? Neem dan contact op met uw tussenpersoon.