Heeft u een klacht?

Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten gemaakt worden of kunnen er misverstanden ontstaan. Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Of over een van onze medewerkers? Gaat er bij ons administratief iets niet goed?

Dan vragen wij u dit zo snel mogelijk aan ons te laten weten. Dit geeft ons de kans om de fout te herstellen, onze dienstverlening onder de loep te nemen en daar waar nodig te verbeteren. Wij staan open voor uw opmerkingen.

Wij doen er alles aan om uw klacht op te lossen.

Klacht niet naar tevredenheid opgelost?

Als wij er, volgens u, niet in slagen het probleem naar volle tevredenheid op te lossen, dan kunt u zich wenden tot het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële dienstverlening: telefoon (0900) 355 22 48.

Let wel: het Klachteninstituut stelt als voorwaarde dat u eerst uw klacht bij ons heeft ingediend. Nadere informatie vindt u op www.kifid.nl.

Klacht indienen

U kunt gebruik maken van het onderstaande formulier om uw klacht naar ons te versturen.

Gegevens klant

Gegevens tussenpersoon

Omschrijving van uw klacht