Onze telefoonservice

Het leven als Assurantietussenpersoon kan zeer turbulent zijn. Als het druk is dan is het vaak ook echt druk. Denk maar eens aan storm in ons kleine landje of hevige sneeuwval (schades), niet te vergeten natuurlijk de fiscale veranderingen (spaarloon) of problemen (woekerpolis).

  

Telefoon doorschakelen

Wij worden als assurantietussenpersoon vaak geleefd door de diverse vragen die klanten vaak kunnen hebben in deze soms verwarrende branche. Hoe fijn is het dan niet om in die drukke tijden of een aantal vaste dagdelen uw telefoon door te kunnen schakelen naar Anac Backoffice zodat u daadwerkelijk er aan toekomt om  uw commerciële acties te starten, informatie in te winnen of een (grotere) schade voor uw totaal klant extra begeleiding te geven.

  

Frontoffice

Anac Backoffice heeft dit voor u in huis, dat is namelijk onze Frontoffice. Een enthousiast team van zo'n twaalf personen die met aandacht alle vragen van uw klanten zullen proberen te beantwoorden. Uw telefoon zal worden beantwoord met uw bedrijfsnaam. Schades, autowijzigingen, verhuisberichten en diverse andere mutaties zullen wij volledig verder voor u afwikkelen, u zult hier ook direct na het klant contact een kopiebericht van ontvangen.

  

Verlengstuk

Voor advieszaken, nieuwe klanten of persoonlijk geadresseerde vragen zullen wij een terugbelbericht voor u achterlaten met de benodigde informatie. Op deze manier denken wij dat u een goed verlengstuk heeft voor uw bedrijf, zo goed zelfs dat u ook lekker eens op vakantie kunt gaan met minder zorgen aan uw hoofd.