Wat kan Anac betekenen voor tussenpersonen

U bent een groot deel van uw tijd met backoffice werkzaamheden bezig. Natuurlijk, u wilt uw klanten netjes te woord staan bij schademeldingen, het doorgeven van mutaties en opvang van uw telefoonverkeer, en volledige inzage in een online administratiepakket. Maar u ziet ook graag meer omzet door het verkopen van verzekeringen, zelfs het maken van bezoekafspraken, het aanbieden van een website en online werkplekken behoort tot de mogelijkheden. U mist tijd om voldoende aandacht te geven aan bestaande én nieuwe klanten. Dat begrijpen we.

Het is ons doel uw backoffice werkzaamheden, onder uw naam, uit handen te nemen en slim te organiseren. Dat doen we graag. We ontzorgen u volledig met betrekking tot uw administratie, klantenservice en automatisering. Maar we gaan verder. Veel verder. We zorgen ervoor dat u succesvoller wordt. Daar profiteren we namelijk ook van. Anac heeft al meer dan 20 jaar ervaring in het uitvoeren van backoffice werkzaamheden. We hebben de kennis in huis en zetten deze graag in voor onze klanten.

Onze ervaring en kennis gebruiken we om onze diensten te optimaliseren. Daar zijn we constant mee bezig. Zo kunnen we onze dienstverlening op topniveau blijven uitvoeren. Daarnaast investeren we in noviteiten om uw administratie beter en efficiënter te kunnen verzorgen. We gaan altijd voor het beste oplossingen, vanuit uw naam met dezelfde intenties als u heeft: uw klanten de beste mogelijke ervaring geven zodat zij tevreden klanten blijven.

We leveren kwaliteit zonder compromissen te sluiten en zetten onze jarenlange ervaring in om uw klanten zo optimaal mogelijk te bedienen.

040 - 264 59 79(lokaal tarief)

  • Maandag09.00 - 17.30
  • Dinsdag09.00 - 17.30
  • Woensdag09.00 - 17.30
  • Donderdag09.00 - 17.30
  • Vrijdag09.00 - 17.00
  • ZaterdagGesloten
  • ZondagGesloten

Interesse in een aanstelling?

Heeft u interesse in een aanstelling bij Anac BackOffice? Vul het onderstaande formulier in. Onderstaande contactformulier is enkel bedoeld voor bedrijven / tussenpersonen. Bent u consument? Neem dan contact op met uw tussenpersoon.

Referentie cases

HAVEKES advies & verzekeringen

'Anac helpt ons om met plezier klanten te bedienen. We hebben met Anac kosten bespaard, een groei bewerkstelligd en hard gewerkt aan een tevreden klantenbestand.'

Lees meer Referentie overzicht
Edwin van den Aker

Edwin van den Aker

Eigenaar HAVEKES

Beschikbare volmachten

Als onderdeel van VKG heeft Anac BackOffice eveneens toegang tot de volmachten van VKG. Via de volmachtlicentie van VKG biedt Anac verschillende volmacht producten aan.

Door onze klanten toegang te bieden tot de diensten van alle gerenommeerde organisaties, waarborgen we onze onafhankelijkheid. We zijn niet verplicht diensten onder te brengen bij de partijen waarvan we de volmacht hebben. Maar door de volmachtgevers zorgvuldig te selecteren, bieden we u de beste backoffice diensten.

Lees meer over onze beschikbare volmachten