Slosser Verzekeringen en Hypotheken

Door enkele enthousiaste collega's van De Kompaangroep ben ik gewezen op het bestaan van de Full Backoffice van Anac. Ik had echt het idee: 'Dat zal wel niks zijn.' Toch heb ik mijzelf gedwongen een afspraak te maken met de algemeen directeur van Anac. De eerste indruk was gewoon geweldig.

 

logo-slosser

 

Ik trof een jong team aan dat letterlijk en figuurlijk (zelf realiseren verbouwing) bezig was Anac op te bouwen. Na de eerste uitleg was ik meteen verkocht. Al datgene waar Anac mee bezig was sprak mij voor 100% aan.

 

Mijn klanten zouden polissen krijgen met mijn logo erboven. Mijn klanten konden tussen 9 uur 's morgens en 9 uur 's avonds bellen, zelfs op zaterdag van 10.00 tot 15.00 uur, en dan ook nog een medewerker van mijn kantoor spreken.

 

Inmiddels ben ik een jaar verder en is alles uitgekomen wat men mij beloofd heeft. Sterker nog meer dan men mij beloofd heeft. Ik heb geen eigen personeel meer. Er zijn geen zorgen meer over verwerken van polissen in mijn klanten bestand. Klanten worden netjes te woord gestaan. Schades worden geregeld.

 

Natuurlijk zijn er wel eens klanten die vragen waarom ze mij niet rechtstreeks aan te telefoon krijgen? Maar na een korte uitleg begrijpen ze mijn verhaal. Ik kan onmogelijk 2200 klanten in mijn eentje te woord staan en helpen. Er zijn weer normale werkweken van 40 uur, de rust bij mezelf en op kantoor, is wedergekeerd in deze toch roerige tijden.

 

Ton Slosser
Directeur Slosser verzekeringen