Klachten

Uiteraard doet Anac er alles aan om u en uw/onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten gemaakt worden of kunnen er misverstanden ontstaan. Bent u ontevreden over onze dienstverlening? Of over een van onze medewerkers? Gaat er bij ons administratief iets niet goed?

  

Dan vragen wij u dit zo snel mogelijk aan ons te laten weten. Dit geeft ons de kans om de fout te herstellen, onze dienstverlening onder de loep te nemen en daar waar nodig te verbeteren. Wij staan open voor uw opmerkingen.

Wij doen er alles aan om uw klacht op te lossen.

  

Klachtenformulier
  1. Naam tussenpersoon*
    De tussenpersoon ontbreekt
  2. Naam contactpersoon*
    De contactpersoon ontbreekt
  3. Tel.nr. tussenpersoon
    Ongeldige invoer
  4. E-mailadres tussenpersoon
    Dit is geen geldig e-mailadres
  5.  
  6.  
    Gegevens klant
  7. Naam
    Ongeldige invoer
  8. Adres
    Ongeldige invoer
  9. Postcode
    Ongeldige invoer
  10. Woonplaats
    Ongeldige invoer
  11. E-mailadres
    Dit is geen geldig e-mailadres
  12. Polisnummer
    Ongeldige invoer
  13.  
  14. Klacht
    Ongeldige invoer
  15. Eventuele oplossing
    Ongeldige invoer
  16.  
    Ongeldige invoer
  17.  

  

Is de klacht niet naar uw tevredenheid opgelost?

Als wij er, volgens u, niet in slagen het probleem naar volle tevredenheid op te lossen, dan kunt u zich wenden tot het onafhankelijke Klachteninstituut Financiƫle dienstverlening: telefoon (0900) 355 22 48.

Let wel: het Klachteninstituut stelt als voorwaarde dat u eerst uw klacht bij ons heeft ingediend.

Nadere informatie vindt u op www.kifid.nl.