Elke backoffice uitdaging gaan we vol enthousiasme aan met als doel de hooggespannen verwachtingen steeds waar te maken. We praten graag honderduit over ons bedrijf en onze backoffice werkzaamheden. Maar het is veel leuker om onze klanten over ons te laten vertellen.
Hans Gemmink Assurantiƫn
Sinds 2004 maken wij gebruik van de diensten van Anac. In aanvang hebben wij Anac gebruikt als postenbank, aangezien wij niet van alle maatschappijen een agentschap hadden. Deze eerste kennismaking was een plezierige. Anac was een organisatie in opbouw met enthousiaste en kundige medewerkers.
Full back Office
Na deze eerste periode hebben wij besloten gebruik te gaan maken van de optie full back office. In 2007 hebben wij de stap genomen en is onze data overgezet van Amedia naar het systeem van Anac. Dankzij de goede medewerking van Anac is de omzetting, waar wij toch wel tegen opzagen, tot volle tevredenheid verlopen.
De grote voordelen
Onze telefonische bereikbaarheid is veel beter geworden. Op de momenten dat wij zelf niet in staat zijn binnenkomend telefoonverkeer op te nemen schakelt onze centrale automatisch door naar Anac.
In 2009 hebben wij een groot deel van onze particuliere schadeportefeuille omgezet naar de volmacht van Anac. Anac heeft dit keurig begeleid. De polissen en overige mededelingen ontvangen onze klanten op ons eigen briefpapier.
Alle schades worden voor zover mogelijk volledig door de ervaren schademedewerkers van Anac accuraat afgehandeld.
Al met al zijn wij zeer tevreden over onze samenwerking met Anac en kunnen wij andere intermediairs de overstap naar de full back office van Anac BackOffice ook van harte aanbevelen!
Referentie overzicht