Hans Gemmink Assurantiën

Sinds 2004 maken wij gebruik van de diensten van Anac. In aanvang hebben wij Anac gebruikt als postenbank, aangezien wij niet van alle maatschappijen een agentschap hadden. Deze eerste kennismaking was een plezierige. Anac was een organisatie in opbouw met enthousiaste en kundige medewerkers.

 

logo-hans-gemmink

 

 Na deze eerste periode hebben wij besloten gebruik te gaan maken van de optie full back office. In 2007 hebben wij de stap genomen en is onze data overgezet van Amedia naar het systeem van Anac. Dankzij de goede medewerking van Anac is de omzetting, waar wij toch wel tegen opzagen, tot volle tevredenheid verlopen.

   

De grote voordelen:

  

  • Onze telefonische bereikbaarheid is veel beter geworden. Op de momenten dat wij zelf niet in staat zijn binnenkomend telefoonverkeer op te nemen schakelt onze centrale automatisch door naar Anac. Bij Anac worden onze klanten op een deskundige en vriendelijke wijze te woord gestaan, namens Hans Gemmink Assurantiën! Mutaties op schadeverzekeringen worden direct verwerkt. Wij krijgen dan ook regelmatig positieve terugkoppeling van onze klanten. Onze klanten kunnen nu bijvoorbeeld ook op zaterdag de nieuwe auto direct verzekeren.
  • In 2009 hebben wij een groot deel van onze particuliere schadeportefeuille omgezet naar de volmacht van Anac. Anac heeft dit keurig begeleid. De polissen en overige mededelingen ontvangen onze klanten op ons eigen briefpapier.
  • Alle schades worden voor zover mogelijk volledig door de ervaren schademedewerkers van Anac accuraat afgehandeld.
  • De doorlooptijden van nieuwe verzekeringen, mutaties en schadebehandelingen zijn zeer kort. Vaak worden deze dezelfde dag afgehandeld.
  • De maandelijkse (Financiële) rapportages zijn zeer overzichtelijk en professioneel. Dit bespaart ons veel werk.
  • De samenwerking met Anac BackOffice levert buiten gemak ook beparingen op. Denk dan aan Besparingen op personeelskosten, licenties, telefoon, drukwerk en administratiekosten.
  • Binnen Anac zijn de lijnen kort. Er is altijd ruimte om bijzondere gevallen bespreekbaar te maken en waar mogelijk wordt er altijd een voor de klant passende oplossing geboden.
  • De samenwerking met Anac geeft ons meer ruimte in de agenda's waardoor wij meer tijd voor onze klanten hebben.
  • Anac werkt in positieve zin aan verdergaande automatisering welke in toenemende mate voordelen biedt als direct afsluiten, online vergelijken en mutaties doorgeven.

  

Al met al zijn wij zeer tevreden over onze samenwerking met Anac en kunnen wij andere intermediairs de overstap naar de full back office van Anac BackOffice ook van harte aanbevelen. In de afgelopen jaren hebben wij diverse collega intermediairs in contact gebracht met Anac. Uiteindelijk zijn deze allemaal overgestapt en ook van deze collega's krijgen wij gelukkig regelmatig positieve terugkoppeling.

  
Hans Gemmink

Hans Gemmink Assurantiën